ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2638

ОСТРОЗЬКА МІСЬКА РАДА

(85 сесія, восьмого скликання)

Р І Ш Е Н Н Я

31 жовтня 2025 року            м. Острог                               № _____

Про внесення змін до структури та загальної чисельності апарату виконавчого комітету Острозької міської ради та її виконавчих органів

Керуючись статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист начальника управління праці та соціального захисту населення №1802/01-35-25 від 16.10.2025 року Олександра СТРАТЮКА та лист начальника управління забезпечення надання адміністративних послуг №378/01-15-25 від 24.09.2025 Ірини КЛИМЧУК, погодивши з постійними депутатськими комісії Острозька міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести наступні зміни до Структури та загальної чисельності апарату виконавчого комітету Острозької міської ради та її виконавчих органів, затвердженої рішенням Острозької міської ради восьмого скликання від 24 грудня 2020 року № 39 «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату виконавчого комітету Острозької міської ради та її виконавчих органів» (зі змінами):
    1. Створити в структурі Управління забезпечення надання адміністративних послуг розділу «Виконавчі органи» відділ надання соціальних послуг та викласти в наступній редакції:
      Відділ надання соціальних послуг
      Начальник відділу 1
      Адміністратор 2
    2. Внести зміни в підпункт 33 пункту 11 «Управління забезпечення надання адміністративних послуг» (11.1 «Відділ надання адміністративних послуг» розділу «Виконавчі органи»), добавивши дві посади адміністратора, та викласти у наступній редакції:
      33 Адміністратор 25
    3. Скоротити посаду заступника начальника управління праці та соціального захисту населення та виключити підпункт 70 пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу «Виконавчі органи».
    4. Скоротити сектор загального та кадрового діловодства управління праці та соціального захисту населення та виключити підпункт 17.1 «Сектор загального та кадрового діловодства» пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу «Виконавчі органи».
    5. Скоротити сектор контролю та перевірок за соціальними виплатами управління праці та соціального захисту населення та виключити підпункт 17.3 «Сектор контролю та перевірок за соціальними виплатами» пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу «Виконавчі органи».
    6. Скоротити відділ з прийому громадян «Прозорий офіс з соціальних питань» управління праці та соціального захисту населення та виключити підпункт 17.4 «Відділ з прийому громадян «Прозорий офіс з соціальних питань» пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу «Виконавчі органи».
    7. Скоротити відділ призначення соціальних виплат управління праці та соціального захисту населення та виключити підпункт 17.5 «Відділ призначення соціальних виплат» пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу «Виконавчі органи».
    8. Скоротити одну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення та підпункт 89 пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу (17.7 «відділ бухгалтерського обліку та звітності» розділу «Виконавчі органи»).
    9. Підпункт 83 пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу (17.6 «відділ з питань праці та сімейної політики» розділу «Виконавчі органи») перейменувати та викласти в наступній редакції:
      83 Заступник начальника управління – начальник відділу 1
    10. Внести зміни в підпункт 84 пункту 17 «Управління праці соціального захисту населення» розділу (17.6 «відділ з питань праці та сімейної політики» розділу «Виконавчі органи»), добавивши одну посаду головного спеціаліста, та викласти в наступній редакції:
84 Головний спеціаліст 3
  1. Нумерацію наступних пунктів та підпунктів враховуючи із вище зазначеними змінами та доповненнями.
  2. Доручити відділу бухгалтерського обліку та звітності управління забезпечення надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради та відділу бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення виконавчого комітету Острозької міської ради згідно вищевикладених змін:
    1. Внести відповідні зміни до штатного розпису працівників виконавчих органів та їх структурних підрозділів;
    2. Провести відповідні розрахунки щодо додаткових потреб на оплату праці та матеріально-технічне забезпечення працівників виконавчого комітету Острозької міської ради і надати бюджетний запит про виділення коштів із міського бюджету згідно чинного законодавства.
  3. Начальнику управління забезпечення надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради Ірині КЛИМЧУК та начальнику управління соціального захисту населення виконавчого комітету Острозької міської ради Олександру СТРАТЮКУ внести зміни у документи постійного зберігання відповідно до затверджених цим рішенням змін.
  4. Контроль за виконанням даного рішення доручити постійним комісіям міської ради з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, законності, правопорядку та зовнішніх зв’язків; з питань бюджету, фінансів, податкової та регуляторної політики, торгівлі та побуту та керуючому справами виконкому – Ліні ГУРІНІЙ, а організацію його виконання начальнику управління забезпечення надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради Ірині КЛИМЧУК, начальнику управління соціального захисту населення виконавчого комітету Острозької міської ради Олександру СТРАТЮКУ та начальнику відділу кадрів Марії ШКУЛЬ.

Секретар міської радиКостянтин КИРИЛЮК


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту рішення «Про внесення змін до структури та загальної чисельності апарату виконавчого комітету Острозької міської ради та її виконавчих органів»

Керуючись постановою КМУ № 268 від 09.03.2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», пропонується внести зміни до структури виконавчого комітету Острозької міської ради, зокрема:

  • створити відділ надання соціальних послуг в Управлінні забезпечення надання адміністративних послуг у складі: начальник відділу – 1 штатна одиниця та адміністраторів – 2 штатні одиниці;
  • добавити 2 посади адміністраторів у відділ надання адміністративних послуг управління забезпечення надання адміністративних послуг (було 23 адміністратора, стане – 25);
  • скоротити посаду заступника начальника управління праці та соціального захисту населення;
  • в Управлінні праці та соціального захисту населення скоротити: сектор загального та кадрового діловодства (2 посади, з них; один завідувач сектору та головний спеціаліст), сектор контролю та перевірок за соціальними виплатами (2 посади, з них: один завідувач сектору та головний спеціаліст), відділ з прийому громадян «Прозорий офіс з соціальних питань» (7 посад, з них: один начальник відділу, 1 заступник начальника відділу та 5 головних спеціаліста), відділ призначення соціальних виплат (4 посади, з них: один начальник відділу, 1 заступник начальника відділу та 2 головних спеціаліста);
  • перейменувати посаду начальника відділу з питань праці та сімейної політики у відділі Управлінні праці та соціального захисту населення та викласти в наступній редакції «заступник начальника управління – начальник відділу»;
  • добавити 1 посаду головного спеціаліста у відділ з питань праці та соціальної політики управління праці на соціального захисту населення (було 2 головних спеціаліста, стане – 3);
  • скоротити 1 посаду головного спеціаліста у відділі бухгалтерського обліку та звітності управління праці на соціального захисту населення (було 2 головних спеціаліста, стане – 1).

Загальна кількість штатних одиниць в управлінні праці та соціального захисту населення зменшується на 16 штатних одиниць та становитиме 16 одиниць (було 32). Загальна кількість штатних одиниць в управлінні забезпечення надання адміністративних послуг збільшується на 5 штатних одиниць та становитиме 37 одиниць (було 32). Загальна кількість штатних одиниць чисельності структури зменшується на 11 штатних одиниць та становитиме 208,5 одиниць (було 219,5).

Керуючий справами виконкому Ліна ГУРІНА

Погоджено:

Секретар міської радиКостянтин КИРИЛЮК

Голова постійної комісії з питань

депутатської діяльності, етики, регламенту,

законності, правопорядку та зовнішніх зв’язків Вадим БОНДАРЧУК

Заступник міського голови Марія ПОДГОРОДЕЦЬКА

В.о. начальника відділу з юридичної роботиОлександр ГУЦ

Рішення підготував:

Керуючий справами виконкому Ліна ГУРІНА