ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 31
Текст:ОСТРОЗЬКА МІСЬКА РАДА
(82 сесія, восьме скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
29 серпня 2025 року м. Острог № ____
Про надання дозволу на розроблення технічної документації
із землеустрою щодо встановлення (відновлення)
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
під проектною польовою дорогою орієнтовною площею 0,75 га
за межами населених пунктів Сіянцівського старостинського округу
СГПП «Сіянцівське»
Відповідно до статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 12, 37-1, 79-1, 93, 122, 125, 126 Земельного кодексу України, статей 25, 55 Закону України «Про землеустрій», Закону України №2498-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні», погодивши з постійними комісіями міської ради та врахувавши заяву СГПП «Сіянцівське» № 34 від 29.07.2025, Острозька міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Надати СГПП «Сіянцівське» дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під проектною польовою дорогою, запроектованою для доступу до земельних ділянок, розташованих у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив) орієнтовною площею 0,75 га за межами населених пунктів Сіянцівського старостинського округу на території Острозької міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області.
- Розроблену технічну документацію із землеустрою подати на затвердження до Острозької міської ради.
- Контроль за виконанням даного рішення доручити постійній комісії з питань земельних відносин, екології та сільського господарства та секретарю міської ради Костянтину КИРИЛЮКУ, а організацію його виконання – заступнику міського голови Тарасу ХМАРУКУ та начальнику відділу з питань землекористування Ірині ГОРДЄЄВІЙ.
Секретар міської ради Костянтин КИРИЛЮК